پایگاه خبری میلاد شرق گلستان

رسانه روزنامه نگاران مستقل شرق استان گلستان

پایگاه خبری میلاد شرق گلستان

رسانه روزنامه نگاران مستقل شرق استان گلستان

مشکلات مالی و موانع تولید 13 واحد تولیدی و صنعتی در کلاله بررسی شد


پایگاه خبری میلاد شرق گلستان: معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان گفت:موانع تولید ۱۳ واحد تولیدی و صنعتی شهرستان های کلاله و مراوه تپه که بد لیل برخی از مشکلات، فراوری تولید آنان کند و یا متوقف شده بود مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری;ابراهیم کریمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان اظهار داشت:همه مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید را به دقت رصد می کنیم و تا حصول نتیجه نهایی پیگیر امور مرتبط هستیم تا بتوانیم شرایط خوبی را در جهت رونق و توسعه فعالیت های اقتصادی شهرستان ها فراهم نمائیم.

وی در ادامه گفت:جهت تسهیل و رفع موانع تولید واحدهای تولیدی در سطح استان، روزهای دوشنبه هر هفته به تشکیل جلسه این کارگروه در مراکز شهرستان های استان اختصاص دارد.

کریمی اضافه کرد:این جلسات طوری برنامه ریزی شده که این کارگروه تا پایان سال جاری در 14شهرستان استان گلستان تشکیل خواهـد شد.

معاون استاندار گلستان به حسن برپایی جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اشاره کرد و گفت: از این پس، تولید کنندگان و فعالان صنایع منتظر تشکیل جلسات استانی برای رفع مشکلات خود، نخواهند شد و مشکلات آنان در کمترین زمان ممکن و در شهرستان خودشان حل و فصل می شود.

کریمی در ادامه گفت:بخش عمده مشکلات بررسی شده در عرصه صنعتی، تولیدی، گردشگری و کارخانه جات تولید آجر در ارتباط با تامین اجتماعی، شرکت گاز و دستگاههای اجرایی دیگر بودند.

وی اظهار داشت : برای همه این واحدها و شرکتها مصوبات لازم از کارگروه اخذ شد و با اجرای این مصوبات بخش عمده ای از این مشکلات بزودی در ارتباط با استمحال معوقات بانکی ، تسهیلات جدید و مشکلاتشان با تامین اجتماعی مرتفع خواهد شد.

گفتنی است در پایان جلسه از دو واحد صنعتی، کشتار گاه طیور پیدای صوفیان و بسته بندی آجیل و خشکبار ناصری کلاله بازدید بعمل آمد./981110

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.