پایگاه خبری میلاد شرق گلستان

رسانه روزنامه نگاران مستقل شرق استان گلستان

پایگاه خبری میلاد شرق گلستان

رسانه روزنامه نگاران مستقل شرق استان گلستان

منتخبین مرحله دوم حوزه انتخابیه استان گلستان راهی بهارستان شدند

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات استان گلستان :

منتخبین مرحله دوم حوزه انتخابیه استان گلستان راهی بهارستان شدند

پایگاه خبری میلاد شرق گلستان:  نورمحمد تربتینژاد، نبی هزارجریبی، شهرام کوسهغراوی و رامین نورقلیپور با کسب اکثریت آرا از سه حوزه انتخابیه استان گلستان راهی بهارستان شدند.

به گزارش خبرنگار میلاد شرق، عیسی غلامی صبح شنبه در گفتوگو با خبرنگاران اظهار کرد: میزان مشارکت مردم در سه حوزه انتخابیه استان گلستان بیش از 50 درصد بود و منتخبین مردم در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این استان مشخص شد.

 

وی با اشاره به نتایج آرای اولیه انتخابات مرحله دوم حوزه انتخابیه استان گلستان تصریح کرد: در حوزه انتخابیه کلاله، مینودشت، گالیکش و مراهتپه شهرام کوسه غراوی با کسب 74 هزار و 94 رای منتخب مردم این حوزه انتخابیه شد و سیدنجیب حسینی با 68 هزار و 232 رای موفق نشد راهی بهارستان شود.

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات استان گلستان افزود: در حوزه انتخابیه گرگان و آققلا نبی هزارجریبی با کسب آرای 78 هزار و یک رای و نورمحمد تربتینژاد 75 هزار و 323 رای موفق شدند به مجلس دهم راه پیدا کنند و سیدعلی طاهری با کسب 54 هزار و چهار رای و عبدالغفور امانزاده با 49 هزار و 916 رای از راهیابی به بهارستان بازماندند.

غلامی بیان کرد: رامین نورقلیپور با کسب 69 هزار و 480 رای از حوزه انتخابیه کردکوی، بندرگز، بندرترکمن و گمیشان به خانه ملت راه یافت و رحمتالله جلالی با کسب 34 هزار و 979 رای از ورود به مجلس بازماند.

وی از حضور پرشور و تکلیفمدار مردم استان گلستان در انتخابات قدردانی کرد و گفت: انتخابات 10 اردیبهشت در حوزههای انتخابیه گلستان در فضایی آرام و بدون تنش برگزار شد.

غلامی افزود: کسانی که نسبت به آرای اعلام شده اعتراض دارند از زمان روز اخذ رای تا 16 اردیبهشت فرصت دارند شکایت خود را به هیئت نظارت استان گلستان تقدیم کنند.

به گفته وی؛ نتایج اعلام شده اولیه است که باید فرصت به شاکیان داده شود، بعد از بررسی گزارشات مردمی نظر قطعی شورای نگهبان متعاقبا اعلام میشود.

به گزارش فارس؛ ترکیب هفت نماینده استان گلستان در مجلس دهم از حوزه انتخابیه گرگان و آققلا نبی هزارجریبی و نورمحمد تربتینژاد با گرایش «اصلاحطلب» و از حوزه انتخابیه گنبدکاووس قرجهطیار با گرایش «مستقل» منتخب مردم شدند.

در حوزه انتخابیه علیآبادکتول اسدالله قرهخانی با گرایش «اصولگرا» و از حوزه انتخابیه کردکوی، بندرگز، بندرترکمن و گمیشان نیز رامین نورقلیپور با گرایش «اصلاحطلب» وارد بهارستان شدند.

از حوزه انتخابیه آزادشهر و رامیان علیرضا ابراهیمی با گرایش «اصولگرا» و در حوزه انتخابیه کلاله، مینودشت، گالیکش و مراهتپه شهرام کوسه غراوی با گرایش «مستقل» به عنوان نمایندگان گلستان در بهارستان انتخاب شدند./ حسین شیخ 950211

 

انتخابات استان گلستان درنهایت آرامش در حال برگزاری است

رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان گلستان:

انتخابات استان گلستان درنهایت آرامش در حال برگزاری است

پایگاه خبری میلاد شرق گلستان: رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان گلستان گفت: انتخابات استان گلستان درنهایت آرامش و امنیت با حضور گسترده مردم در حال برگزاری است

به گزارش خبرنگار میلاد شرق، از گرگان رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان گلستان گفت: انتخابات استان گلستان درنهایت آرامش و امنیت با حضور گسترده مردم در حال برگزاری است

وی اظهار کرد: در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در همه 863 شعبه اخذ رای استان گلستان، بازرسان ثابت حضور دارند.

عبدالقدیر کریمی، ظهر جمعه در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه تمامی بازرسان آموزش دیده و با تجربه هستند، تصریح کرد: 79 سربازرس و 27 بازرس ویژه استانی و شهرستانی در 3 حوزه انتخابیه به وظیفه بازرسی خود مشغول هستند.

وی افزود: تا این لحظه چند مورد گزارش از چند حوزه انتخابیه در راستای حساسیت‌های مردم و کاندیداها دریافت کردیم که موارد  حل‌وفصل شد و مشکل خاصی در این روند اجرای انتخابات نداریم.

به گفته وی، هدف از استقرار هیئت‌های بازرسی استیفای حقوق مردم،صیانت از آرای مردم  و نظارت بر عملکرد عوامل اجرایی انتخابات است که از چند ماه قبل به‌صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در 3 حوزه انتخابیه گرگان و آق‌قلا در مرکز استان، بندرگز، کردکوی، بندر ترکمن و گمیشان در غرب استان و مینودشت، کلاله، مراوه‌تپه و گالیکش در شرق استان گلستان در حال برگزاری است./ 950210

دیدارمسئولان دانشگاه آزاد اسلامی با خانواده یک شهید مدافع حرم

درگنبد کاووس صورت گرفت:

دیدارمسئولان دانشگاه آزاد اسلامی با خانواده یک شهید مدافع حرم

پایگاه خبری میلاد شرق گلستان: مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبد کاووس در دیدار با خانواده شهید علیرضا صفرپور جاجرمی، از مدافعان حرم حضرت زینب (س) و جانبازان هشت سال جنگ تحمیلی، یاد و خاطره این شهید سرافراز را گرامی داشتند.

به گزارش خبرنگار میلاد شرق، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبد کاووس در این دیدار با تبریک و تسلیت به بازماندگان شهید حرم، از درگاه خداوند متعال علو درجات برای آن شهید و صبوری و رستگاری برای خانواده شهید را خواستار شد.

دکتر رضا رضایی شیرازی با بیان اینکه شهدای مدافع حرم درس آموختگان مکتب حسینی(ع) هستند که از نهضت عاشورا درس ایثار و شهادت گرفتند، گفت: «شهادت، موهبتی الهی است که نصیب هرکس نمی شود مگر آنگه انسان فقط به ارزش های والا و کمال انسانی بیندیشد.» وی با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان والامقام، اظهار کرد: تکریم خانواده شهدا وظیفه مسئولان در همه رده هاست، ما خود را مدیون خانواده های شهدا به خصوص شهدای مدافع حرم می دانیم که هم در راه خدا مهاجرت کردند و هم در این راه به درجه رفیع شهادت رسیدند.» رئیس واحد گنبد کاووس با تجلیل از شخصیت ارزشمند شهدا تصریح کرد: «اقتدار، عزت و سربلندی ایران به برکت خون شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت حاصل شده است و همه باید پاسدار آن باشیم.» به گزارش آنا، در ادامه این دیدار همسر شهید علیرضا صفرپور با قدردانی از حضور جمعی از اعضای هیات رئیسه و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبد کاووس به بیان صفات والای این شهید بزرگوار و عشق و علاقه ایشان به خاندان اهل بیت پرداخت.950210

28 مرکز نگهداری کودکان بد سرپرست و بی‎سرپرست در گلستان

مدیرکل بهزیستی استان گلستان :

28 مرکز نگهداری کودکان بد سرپرست و بیسرپرست در گلستان

پایگاه خبری میلاد شرق گلستان : مدیرکل بهزیستی استان گلستان در حاشیه این بازدید و در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه 28 مرکز نگهداری کودکان بدسرپرست و بیسرپرست در گلستان وجود دارد، گفت: از این تعداد 27 مرکز نگهداری کودکان بدسرپرست و بیسرپرست غیردولتی هستند.

به گزارش خبرنگاراجتماعی میلاد شرق از گرگان، رقیه رحمانی ادامه داد: روز میلاد با سعادت امیر المومنین امام علی(ع) روز مددکار نامگذاری شده و این روز فرصتی است که به اقدامات خود در مجموعه بهزیستی یک بازنگری داشته باشیم.

وی با بیان اینکه 13 رجب مصادف با میلاد این امام بزرگوار است، گفت: جامعه میتواند امام علی(ع) را به عنوان الگوی سلامت اجتماعی قرار دهد.

مدیرکل بهزیستی استان گلستان امام علی(ع) را مهربانترین پدر دانست و گفت: مرام و رفعت این امام بزرگوار باعث شده که این روز را به عنوان روز مددکار نامگذاری کنند.

رقیه رحمانی با بیان اینکه 300 کودک بیسرپرست و بدسرپرست در مراکز نگهداری کودکان وابسته به بهزیستی یارانه دریافت میکنند، گفت:  یک مرکز دولتی نگهداری از کودکان شیرخوار صفر تا دو سال در استان گلستان وجود دارد.

آشنایی مردم با فعالیت‎های بهزیستی حمایت‎ها را افزایش می دهد

درمراسم تجلیل از کودکان بیسرپرست گرگان عنوان شد:

آشنایی مردم با فعالیتهای بهزیستی حمایتها را افزایش می دهد

پایگاه خبری میلاد شرق گلستان : مسئولان شهرستان گرگان طی بازدیدی از مراکز نگهداری کودکان بدسرپرست و بیسرپرست این شهرستان بر تأثیر آشنایی مردم با فعالیتهای مجموعه بهزیستی در افزایش حمایتها تأکید کردند.

به گزارش خبرنگاراجتماعی میلاد شرق از گرگان، در سالروز میلاد با سعادت امیرالمومنین امام علی(ع) سرپرست فرمانداری گرگان بعد از ظهر امروز به همراه مدیرکل بهزیستی استان گلستان از شیرخوارگاه الزهرا(س)، مؤسسه خیریه ریحانه و مرکز نگهداری کودکان بیسرپرست مهرگان شهرستان گرگان بازدید کرد.

سرپرست فرمانداری گرگان در این بازدید و در جمع مددکاران بهزیستی اظهار کرد: روز میلاد با سعادت امیرالمومنین امام علی(ع) را به دلیل مرام و منش این امام بزرگوار روز مددکار نامگذاری کردند.

وی به فرهنگ مددکاری اشاره کرد و گفت: در مسیر مددکاری دوستان در مجموعه بهزیستی اگر چه در انجام امور رضایت خدا را میبینند، اما باید اقدامات و خدماتی که ارائه میدهند را برای مردم بازگو کنند تا حمایت و اعتماد جامعه را به‌دست بیاورند.

سرپرست فرمانداری گرگان با بیان اینکه در جلسات گذشته حضور دو مدیرکل را در جلسات شورای اداری و فرمانداری گرگان داشتیم، گفت: مدیران با حضور در شورای اداری و لابیگری میتوانند برخی از مشکلات و موانع را برطرف کنند.

حسینی با بیان اینکه ارائه گزارشها در جلسات باعث میشود که مجموعه دستگاههای اجرایی با اقدامات بهزیستی بیشتر آشنا شوند، خاطرنشان کرد: دوستان در دستگاههای اجرایی شاید دغدغههایی چون اشتغال در بهزیستی را میبینند اما اقدامات زیادی از جمله غربالگری کودکان در مراکز وابسته به بهزیستی صورت میگیرد که عده زیادی از آنها بیاطلاع هستند.

وی با بیان اینکه دوستان در مجموعه بهزیستی باید بیندیشند که مدیران تا چه میزان با فعالیتهای آنها آشنا هستند، گفت: آشنایی با فعالیتهای مجموعه بهزیستی باعث افزایش حمایتهای مردمی خواهد شد.