پایگاه خبری میلاد شرق گلستان

رسانه روزنامه نگاران مستقل شرق استان گلستان

پایگاه خبری میلاد شرق گلستان

رسانه روزنامه نگاران مستقل شرق استان گلستان

راه برای رسیدن به قله‌های افتخار حرکت در مسیر ولایت فقیه است

امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس:

راه برای رسیدن به قله‌های افتخار حرکت در مسیر ولایت فقیه است

پایگاه خبری میلاد شرق: امام جمعه اهل تسنن گنبدکاووس گفت: همه باید بدانیم که برای رسیدن سریع به این قله‌ها بهترین و شایسته‌ترین راه، حرکت در مسیری است که امام خمینی(ره) و امروز خلف صالح ایشان برای ما طراحی کرده و بدان سفارش می‌کنند.

آخوند عبدالباسط نوری‌زاد در جمع مدیران و مسئولان شهرستان گنبدکاووس با اشاره به نامگذاری سال جاری با عنوان "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" اظهار کرد: این نامگذاری بسیار مدبرانه و نشان از اشراف کامل و دقیق رهبر معظم انقلاب به همه ابعاد اقتصاد در کشور است.

 

وی با بیان اینکه مسئولان باید این راهبرد ملی را سرلوحه کار خود قرار دهند، افزود: اقتصاد مقاومتی می‌تواند ما را با سرعت بیشتری به مقاصدمان برساند و بدون شک بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور را در شرایط حساس فعلی مرتفع کند.

امام جمعه اهل تسنن گنبدکاووس با اشاره به مواهب الهی در ماه مبارک رجب خاطرنشان کرد: ماه مبارک رجب فرصت خوبی است تا انسان ضمن آماده کردن خود برای ماه مبارک رمضان انرژی خود را برای خدمت به مردم میهن و انقلاب اسلامی مضاعف کرده و به نوعی تجدید قوا کند.

نوری‌زاد با تاکید بر اینکه یک مدیر در شهرستان باید الگوی مردم باشد تا مردم به تاسی از او حرکت کنند، اضافه کرد: این حرکت که برگرفته از اقدام و عمل باید باشد قطعا در صورتی که مدیر منشاء آن را درست تعریف کرده باشد به اهداف بزرگ و متعالی کشور منتهی می‌شود که در نهایت آبادانی و سربلندی کشور را در پی دارد.

وی عزم مردمان شیعه و سنی گنبدکاووس را برای کمک به مسئولان در اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب بسیار جدی و راسخ توصیف کرد و ادامه داد: همه مردم گنبدکاووس اعم از شیعه و سنی برای حقق منویات مقام معظم رهبری پا در رکاب انقلاب هستند.

امام جمعه اهل تسنن گنبدکاووس در بیان مولفه‌های لازم برای حضور جدی در عرصه اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: خلوص نیت یکی از عواملی است که به طور قطع می‌تواند یک مدیر را در مسیری قرار دهد که با تلاش خود و الطاف خداوند متعال به سر منزل مقصود برسد.

نوری‌زاد با بیان روایتی از امام علی (ع) پیرامون خلوص نیت گفت: آن حضرت در این روایت تاکید می‌کنند که اگر انسان در کار خود اخلاص داشته باشد و خلوص نیت را در کارش سرلوحه قرار دهد هر چند عملش مختصر و اندک باشد خداوند متعال با کرم خود آن را بسیار زیاد در نظر گرفته و عملی مقبول به شمار می‌آورد.

وی با ابراز امیدواری نسبت به اینکه همه مدیران شهرستان گنبدکاووس همچون گذشته با خلوص نیت به کار خود ادامه دهند، افزود: بنده تردیدی ندارم اگر در سال جاری مسئولان با اخلاص قدم در مسیر اقتصاد مقاومتی بگذارند قطعا به پیروزی‌های بزرگی خواهیم رسید و افق روشنی که رهبر معظم انقلاب برای کشور ترسیم کرده‌اند را به وضوح مشاهده خواهیم کرد.

امام جمعه اهل تسنن گنبدکاووس با اشاره به اینکه رسیدن به قله‌های افتخار برای ما قابل تحقق و شدنی است، خاطرنشان کرد: همه باید بدانیم که برای رسیدن سریع به این قله‌ها بهترین و شایسته‌ترین راه، حرکت در مسیری است که امام خمینی(ره) و امروز خلف صالح ایشان برای ما طراحی کرده و بدان سفارش می‌کنند.950127

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.