پایگاه خبری میلاد شرق گلستان

رسانه روزنامه نگاران مستقل شرق استان گلستان

پایگاه خبری میلاد شرق گلستان

رسانه روزنامه نگاران مستقل شرق استان گلستان

آشنایی مردم با فعالیت‎های بهزیستی حمایت‎ها را افزایش می دهد

درمراسم تجلیل از کودکان بیسرپرست گرگان عنوان شد:

آشنایی مردم با فعالیتهای بهزیستی حمایتها را افزایش می دهد

پایگاه خبری میلاد شرق گلستان : مسئولان شهرستان گرگان طی بازدیدی از مراکز نگهداری کودکان بدسرپرست و بیسرپرست این شهرستان بر تأثیر آشنایی مردم با فعالیتهای مجموعه بهزیستی در افزایش حمایتها تأکید کردند.

به گزارش خبرنگاراجتماعی میلاد شرق از گرگان، در سالروز میلاد با سعادت امیرالمومنین امام علی(ع) سرپرست فرمانداری گرگان بعد از ظهر امروز به همراه مدیرکل بهزیستی استان گلستان از شیرخوارگاه الزهرا(س)، مؤسسه خیریه ریحانه و مرکز نگهداری کودکان بیسرپرست مهرگان شهرستان گرگان بازدید کرد.

سرپرست فرمانداری گرگان در این بازدید و در جمع مددکاران بهزیستی اظهار کرد: روز میلاد با سعادت امیرالمومنین امام علی(ع) را به دلیل مرام و منش این امام بزرگوار روز مددکار نامگذاری کردند.

وی به فرهنگ مددکاری اشاره کرد و گفت: در مسیر مددکاری دوستان در مجموعه بهزیستی اگر چه در انجام امور رضایت خدا را میبینند، اما باید اقدامات و خدماتی که ارائه میدهند را برای مردم بازگو کنند تا حمایت و اعتماد جامعه را به‌دست بیاورند.

سرپرست فرمانداری گرگان با بیان اینکه در جلسات گذشته حضور دو مدیرکل را در جلسات شورای اداری و فرمانداری گرگان داشتیم، گفت: مدیران با حضور در شورای اداری و لابیگری میتوانند برخی از مشکلات و موانع را برطرف کنند.

حسینی با بیان اینکه ارائه گزارشها در جلسات باعث میشود که مجموعه دستگاههای اجرایی با اقدامات بهزیستی بیشتر آشنا شوند، خاطرنشان کرد: دوستان در دستگاههای اجرایی شاید دغدغههایی چون اشتغال در بهزیستی را میبینند اما اقدامات زیادی از جمله غربالگری کودکان در مراکز وابسته به بهزیستی صورت میگیرد که عده زیادی از آنها بیاطلاع هستند.

وی با بیان اینکه دوستان در مجموعه بهزیستی باید بیندیشند که مدیران تا چه میزان با فعالیتهای آنها آشنا هستند، گفت: آشنایی با فعالیتهای مجموعه بهزیستی باعث افزایش حمایتهای مردمی خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.