پایگاه خبری میلاد شرق گلستان

رسانه روزنامه نگاران مستقل شرق استان گلستان

پایگاه خبری میلاد شرق گلستان

رسانه روزنامه نگاران مستقل شرق استان گلستان

منتخبین مرحله دوم حوزه انتخابیه استان گلستان راهی بهارستان شدند

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات استان گلستان :

منتخبین مرحله دوم حوزه انتخابیه استان گلستان راهی بهارستان شدند

پایگاه خبری میلاد شرق گلستان:  نورمحمد تربتینژاد، نبی هزارجریبی، شهرام کوسهغراوی و رامین نورقلیپور با کسب اکثریت آرا از سه حوزه انتخابیه استان گلستان راهی بهارستان شدند.

به گزارش خبرنگار میلاد شرق، عیسی غلامی صبح شنبه در گفتوگو با خبرنگاران اظهار کرد: میزان مشارکت مردم در سه حوزه انتخابیه استان گلستان بیش از 50 درصد بود و منتخبین مردم در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این استان مشخص شد.

 

وی با اشاره به نتایج آرای اولیه انتخابات مرحله دوم حوزه انتخابیه استان گلستان تصریح کرد: در حوزه انتخابیه کلاله، مینودشت، گالیکش و مراهتپه شهرام کوسه غراوی با کسب 74 هزار و 94 رای منتخب مردم این حوزه انتخابیه شد و سیدنجیب حسینی با 68 هزار و 232 رای موفق نشد راهی بهارستان شود.

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات استان گلستان افزود: در حوزه انتخابیه گرگان و آققلا نبی هزارجریبی با کسب آرای 78 هزار و یک رای و نورمحمد تربتینژاد 75 هزار و 323 رای موفق شدند به مجلس دهم راه پیدا کنند و سیدعلی طاهری با کسب 54 هزار و چهار رای و عبدالغفور امانزاده با 49 هزار و 916 رای از راهیابی به بهارستان بازماندند.

غلامی بیان کرد: رامین نورقلیپور با کسب 69 هزار و 480 رای از حوزه انتخابیه کردکوی، بندرگز، بندرترکمن و گمیشان به خانه ملت راه یافت و رحمتالله جلالی با کسب 34 هزار و 979 رای از ورود به مجلس بازماند.

وی از حضور پرشور و تکلیفمدار مردم استان گلستان در انتخابات قدردانی کرد و گفت: انتخابات 10 اردیبهشت در حوزههای انتخابیه گلستان در فضایی آرام و بدون تنش برگزار شد.

غلامی افزود: کسانی که نسبت به آرای اعلام شده اعتراض دارند از زمان روز اخذ رای تا 16 اردیبهشت فرصت دارند شکایت خود را به هیئت نظارت استان گلستان تقدیم کنند.

به گفته وی؛ نتایج اعلام شده اولیه است که باید فرصت به شاکیان داده شود، بعد از بررسی گزارشات مردمی نظر قطعی شورای نگهبان متعاقبا اعلام میشود.

به گزارش فارس؛ ترکیب هفت نماینده استان گلستان در مجلس دهم از حوزه انتخابیه گرگان و آققلا نبی هزارجریبی و نورمحمد تربتینژاد با گرایش «اصلاحطلب» و از حوزه انتخابیه گنبدکاووس قرجهطیار با گرایش «مستقل» منتخب مردم شدند.

در حوزه انتخابیه علیآبادکتول اسدالله قرهخانی با گرایش «اصولگرا» و از حوزه انتخابیه کردکوی، بندرگز، بندرترکمن و گمیشان نیز رامین نورقلیپور با گرایش «اصلاحطلب» وارد بهارستان شدند.

از حوزه انتخابیه آزادشهر و رامیان علیرضا ابراهیمی با گرایش «اصولگرا» و در حوزه انتخابیه کلاله، مینودشت، گالیکش و مراهتپه شهرام کوسه غراوی با گرایش «مستقل» به عنوان نمایندگان گلستان در بهارستان انتخاب شدند./ حسین شیخ 950211

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.