پایگاه خبری میلاد شرق گلستان

رسانه روزنامه نگاران مستقل شرق استان گلستان

پایگاه خبری میلاد شرق گلستان

رسانه روزنامه نگاران مستقل شرق استان گلستان

شهرک‌های صنعتی گلستان به دنبال ارتقای شاخص‌های عمومی و اختصاصی است

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان:

شهرک‌های صنعتی گلستان به دنبال ارتقای شاخص‌های عمومی و اختصاصی است

پایگاه خبری میلادشرق گلستان : شهرک‌های صنعتی گلستان به دنبال ارتقای شاخص‌های عمومی و اختصاصی است

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گلستان گفت: یکی از برنامه‌های جدی شرکت شهرک‌های صنعتی استان، ارتقای شاخص‌های عمومی و اختصاصی است.

به گزارش روابط عمومی استانداری گلستان، حجت‌الله خلیل‌زاده در دیدار با اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات استان با بیان اینکه رسانه‌ها برای کمک به توسعه این استان با دستگاه‌های اجرایی تعامل سازنده‌ای داشت باشند، اظهار کرد: این تعامل به این معنی نیست که رسانه‌ها دستگاه‌های اجرایی را مورد نقد قرار ندهند چرا که نقد منصفانه و دلسوزانه زمینه‌های توسعه را فراهم می‌کند.

 وی با تاکید بر اینکه رسانه‌ها چشمان بیدار و ناظر بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی هستند، تصریح کرد: انتظار دستگاه‌های اجرایی از رسانه‌ها این است که انعکاس فعالیت‌ها و اقدامات دستگاه‌ها به خوبی صورت گیرد و دغدغه‌ها و نیازهای دستگاه‌های اجرایی را نیز به خوبی بازگو کنند.

 

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گلستان گفت: ارتباط با رسانه‌ها و شرکت شهرک‌های صنعتی در استان مطلوب بوده و رسانه‌ها همواره تعامل خوبی با این شرکت داشته و وظیفه خود می‌دانیم در جهت تقویت این تعامل تلاش بیشتری صورت گیرد.

 خلیل‌زاده افزود: یکی از برنامه‌های جدی شرکت شهرک‌های صنعتی استان، ارتقای شاخص‌های عمومی و اختصاصی است و برای تحقق این امر با برخورداری از ظرفیت‌های موجود از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نخواهد کرد.

 وی ادامه داد: توسعه شهرک‌های صنعتی و فعال کردن منطقه ویژه اقتصادی اترک و تامین زیرساخت‌های مورد نیاز برای استقرار صنایع از مهمترین برنامه‌های این شرکت است تا از این طریق این استان بتواند وضعیت خود را در کشور بهبود بخشد.

مدیر اجرایی خانه مطبوعات استان گلستان نیز در این دیدار، همکاری و تعامل بیشتر دستگاه‌های اجرایی استان با رسانه‌ها و خانه مطبوعات شد و گفت: صنعت استان در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل باید نقش خود را پررنگ‌تر کند و در حوزه اطلاع‌رسانی گام‌های موثرتری بردارد.

یحیی آذری افزود: شرکت شهرک‌های صنعتی استان تلاش‌های خوبی را انجام داده است که لازم است این تلاش‌ها باید در رسانه‌ها انعکاس داشته باشد.

وی گفت: برگزاری تورهای مطبوعاتی، کارگاه‌های آموزشی به منظور تربیت نیروهای متخصص در حوزه شهرک‌ها و نواحی صنعتی، برگزاری جشنواره‌ها و همچنین بازدید از دفاتر خبرگزاری‌ها، سایت‌ها و مطبوعات از موضوعات مورد انتظار اهالی رسانه از شهرک‌های صنعتی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.