پایگاه خبری میلاد شرق گلستان

رسانه روزنامه نگاران مستقل شرق استان گلستان

پایگاه خبری میلاد شرق گلستان

رسانه روزنامه نگاران مستقل شرق استان گلستان

انعکاس واقعی مشکلات مردم هدف اصلی «جرجان خبر» است

معاون رسانه‌ای بنیاد فرهنگی طهورا:

انعکاس واقعی مشکلات مردم هدف اصلی «جرجان خبر» است

پایگاه خبری میلاد شرق گلستان: معاون رسانه‌ای بنیاد فرهنگی طهورای گنبدکاووس گفت: پایگاه خبری و تحلیلی «جرجان خبر» در گنبدکاووس با رویکردی اجتماعی و پیگیری مطالبات مردمی به صورت رسمی افتتاح شد.

عباس عباس‌خان در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس با اشاره به شروع فعالیت‌های رسانه‌ای بنیاد فرهنگی طهورا در این شهرستان، اظهار کرد: بنیاد فرهنگی طهورا از سال گذشته در محورهای هشت‌گانه فعالیت فرهنگی، اجتماعی، علمی و خیریه، بشردوستانه، محیط زیست، رسانه‌ای و ... خود را آغاز و در با برنامه‌ای مدون در فازهای مختلف برای ادامه روند فعالیت خود برنامه‌ریزی کرده است.

وی با بیان اینکه معاونت رسانه‌ای بنیاد فرهنگی طهورا با رسالت‌هایی مشخص در چند حوزه ماموریت‌های خود را تعریف کرده است، افزود: بخشی از وظایف این معاونت به انعکاس اخبار و رویدادهای بخش‌های مختلف بنیاد فرهنگی طهورا اختصاص یافته و در بخشی دیگر نیز فعالیت‌های رسانه‌ای برای عضویابی، تبادل نطر و حضور بنیاد در فضای مجازی ساماندهی می‌شود.

معاون رسانه‌ای بنیاد فرهنگی طهورای گنبدکاووس با تاکید بر اینکه بخش مهم‌تر فعالیت معاونت رسانه‌ای بنیاد طهورا در قالب موسسه رسانه‌ای جرجان شکل می‌گیرد، خاطرنشان کرد: در این موسسه یک پایگاه خبری و تحلیلی و یک نشریه مکتوب در فاز اول راه‌اندازی می‌شود تا در عرصه مطبوعات و رسانه‌های مجازی تریبونی برای بیان و پیگیری مسکلات مردم در سطح شهرستان باشد.

عباس‌خان با اشاره به اینکه از امروز به صورت رسمی پایگاه خبری و تحلیلی جرجان خبر به همت جوانان بومی شهرستان گنبدکاووس ذیل معاونت رسانه‌ای بنیاد طهورا و موسسه رسانه‌ای جرجان افتتاح شده است، ادامه داد: در این پایگاه خبری و تحلیلی که به صورت کاملا مستقل و به دور از وابستگی‌های سیاسی و جریانی راه‌اندازی شده است محوریت اصلی با بیان دغدغه‌های مردمی و کمک به مسوولان برای شناخت معضلات واقعی و رفع آنها خواهد بود.

وی در تشریح بخش‌ها و حوزه‌های محتوایی مختلف پایگاه خبری و تحلیلی جرجان خبر، گفت: در این پایگاه خبری و تحلیلی علاوه بر اخبار ویژه شهرستان و برخی از اخبار مهم استان گلستان، صفحات ویژه اخبار دانشگاه‌ها، روستاها و بخش مختص به شناخت سرزمین جرجان یا همان گنبدکاووس تعبیه شده است.

معاون رسانه‌ای بنیاد فرهنگی طهورای گنبدکاووس از طراحی و تعبیه بخش همدلی و برادری با موضوع وحدت اقوام و مذاهب در پایگاه خبری و تحلیلی جرجان خبر، خبر داد و تاکید کرد: بخش‌های تلخندک با محوریت طنز اجتماعی، بهداشت و سلامت، زن و خانواده با هدف تکریم ایگاه واقعی زن و تحکیم بنیان خانواده و بخش ویژه یادداشت‌ها از مهم‌ترین قسمت‌های این پایگاه خبری و تحلیلی است.

عباس‌خان با اشاره به اینکه بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب اهمیت فضای مجازی به اندازه اهمیت انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: ایجاد ساختاری برای انعکاس واقعی مشکلات مردم و بیان مطالب به دور از هیجانات کاذب سیاسی یکی از اقداماتی است که در قالب پایگاه خبری و تحلیلی جرجان‌خبر به منصه ظهور خواهد رسید و قطعا یکی از اعمال صالح ماندگار دست اندرکاران آن خواهد بود.

وی حضور بیش از 12 نفر از نخبگان و فرهیختگان عرصه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و علمی شهرستان گنبدکاووس را در هیئت تحریریه پایگاه خبری و تحلیلی جرجان‌خبر یک اتفاق مبارک دانست و افزود: امیدواریم بتوانیم اعتماد مردم خوب گنبدکاووس را جلب کرده و به این اعتماد ارزنده، پاسخی شایسته و درخور بدهیم./ 960409

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.