پایگاه خبری میلاد شرق گلستان

رسانه روزنامه نگاران مستقل شرق استان گلستان

پایگاه خبری میلاد شرق گلستان

رسانه روزنامه نگاران مستقل شرق استان گلستان

برای توسعه شهرکهای صنعتی برنامه داریم، باید سرمایه گذاران بیایند

 

 

یک نماینده شهرهای شرق گلستان:

برای توسعه شهرکهای صنعتی برنامه داریم، باید سرمایه گذاران بیایند

پایگاه خبری میلاد گلستان : عضو کمیسیون عمران مجلس در خصوص عدم توسعه شهرکهای صنعتی شرق گلستان گفت: ما برای توسعه شهرکهای صنعتی برنامه زیاد داریم، باید سرمایه گذاران بیایند.

به گزارش پایگاه خبری میلاد گلستان، شهرام کوسه غراوی افزود: سرمایه گذاران باید جلو بیایند، ما برای توسعه شهرکهای صنعتی برنامه زیاد داریم .

نماینده مردم مراوه تپه و کلاله و گالیکش در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در خصوص برنامه های دولت برای توسعه شهرکهای صنعتی به خصوص در گلستان و منطقه شرق گفت: برنامه برای توسعه زیاد است ولی باید سرمایه گزاران ورود کنند و جلو بیایند و پیشنهاد دهند.

گفتنی است شهرکهای صنعتی شرق گلستان از نظر توسعه بسیار ضعیف بوده اند و حتی برخی از کارخانه ها مانند : یخچال سازی در روستای دهنه کلاله، سالها قبل تعطیل شده و برخی از شهرکهای صنعتی هم مانند شهرک صنعتی مراوه تپه کمترین توسعه را از نظر ساخت و ساز و جذب نیروی کار داشته اند.

لازم به ذکر است که شهرکهای صنعتی مراوه تپه و کلاله و گالیکش، دارای کمترین واحد صنعتی بوده و حتی شهرک صنعتی مینودشت هم نمی تواند نشان دهنده توسعه یافتگی شرق گلستان باشد و هم اکنون تعداد زیادی از نیروی جوان و کار شرق گلستان بمنظور یافتن کار راهی تهران یا دست کم استانهای همجوار می شوند.

البته بد نیست مسئولان نیز در جانمایی طرحهای توسعه ای وعمرانی بجای اراضی موات و کمبازده بهترین زمینهای زراعی را به ساخت شهرکهای صنعتی و دانشگاهها و ....اختصاص ندهند.نمونه باز این کج سلیقگی شهرک صنعتی در حال ساخت درنزدیکی سه راهی کلاله . مشهد .گالیکش و احداث دانشگاه پیام نور و دانشگاه آزاد کلاله دربهترین زمین های زراعی روستایی است./ 960422

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.